idrottsgala

vem tycker de e kul o lyssna på opera? inte jag alla fall.

var faktiskt inte så jobbigt med måndag denna gången. det har varit en bra måndag för min del. om allt går i lås nu så kommer min vår bli här uppe o sen hemflytt till kära halmstad med min bästa. det längtar jag till så galet mycket.
det kliar i mina fingrar när jag ser o tänker på saker som jag vill ha i vår lägenhet. inreda o sånt. o de ska bli så kul :)
vi diskuterade det där på julafton hemma hos jonatans morbror o moster. det gäller att få mannen att tro att det är hans idé som är bäst och få det till att det är hans idé vi använder oss av. haha
ligger i sängen o kollar på idrottsgalan nu. det bästa va ju lätt robert gustafsson som gessle. haha! klockrent ;)

snart kommer balitöntarna hem, ska bli skönt o se dom igen :) o igår fick jag träffa alle som jag typ inte träffat på en månad. men det kändes precis som igår. såklart :)

hoppas hoppas allt blir bra nu. men det löser sig alltid :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0