jobb imorgon

guuud vilken jobbångest jag har. fasen vad skönt det är att bara göra ingenting. alla fall ett tag.
nu ligger jag alldeles ensam i stora sängen i lägenheten i jönköping o längtar ihjäl mig efter mannen.
så ensamt o sova själv..o kallt.. men på torsdag kommer han o sen åker vi hem på fredag igen :)
o tack marcus för du åkte den bussen ikväll :) behövdes o se ett ansikte man kände igen!! så nu känner jag mig inte riktigt fullt så ensam. hehe

o det bara snöar o snöar. o jag längtar bort härifrån. alle o robin är i thailand. på torsdag åker tomas o på söndag åker pappa. fuskigt! men men

nu får jag väl försäka sova även om det känns omöjligt.
o en sak till
fyhelvete vad jag är kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0