lördag

idag är det lördag o inte vilken lördag som helst. jag ska äntligen få träffa balitöntarna efter att inte sett dom på massa månader!!

kom hem från min älskling för ett litet tag sen. myspys.
ska nog ner på stan snart o kika lite. behöver nya jeaaans!! o lite smått o gott.

längtar redan efter min älskling. som är det bästa bästa som finns.
i torsdags var vi på bio. den om benjamin button. den va väldigt bra, även om den va lite lång. brad pitt är ju inte fel o kolla på. haha
imorgon ska min babe spela bandy nånstans nära varberg o sen blir det "hem" till jönköping igen. alltid lika skönt o vara hemma i halmstad lite! även om de eva lite skillnad o komma hem denna gången. står flyttkartonger lite här o var. känns inte som det var längesen det gjorde det sist.

ne nu ska jag ringa mamma o skutta ner på stan!
ha en bra dag/kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0