natti

ska försöka sova nu. känns som jag är som ett lik på dagarna. är så sjukt trött hela tiden känns det som. tråkigt.
den enda tanken som finns i mitt huvud när jag går upp på morgonen är "jag får sova när jag kommer hem" och det är den tanken som gör att jag kommer ur sängen.
sen är det inte alltid jag sover när jag väl kommer hem, men vilar gör jag alltid.

ska kolla lite på andra avenyn nu. fick mej en liten chock när jag zappade över till ettan innan och såg det. jag som trodde felix bara hittade på. hehe förlåt.
mannen min har tippat på massa hockey inatt så han lägger sig väl sent. tråkigt /=(

hoppas alla fall helgen blir som jag vill!!!! o imorgon kommer min alleballe hem! :D:D
gonatt

Kommentarer
Postat av: alexandra

Ja nu ar jag hemma baby, nu ska vi lagga oss och sova. Saknar diig, ses i helgen!

2009-01-15 @ 00:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0