slut :(

det är en känsla blandad med lite ledsamhet och massa lycka. nu är den slut. och jag vill bara se mer mer mer. min första tanke var att jag ville spola tillbaka o se igen o igen o igen. jag blundade, lyssnade , sjöng med o mest log och såklart lyckorus känslan. det finns ingen musik jag har så mycket minnen till som den här.
som får mej att må så bra och som med någon låt alltis kan beskriva mina känslor.

och vet ni. jag skiter i att det finns dom som inte tycker om winnerbäck. synd för dom säger jag,
det som stör mej är att många inte kan vara glada för oss som verkligen älskar det han gör. jag trackar inte ner på någon som gillar något som jag inte är så förtjust i. jag vet hur det är att verkligen älska någons musik, så om någon annan får känna så för någon musik. lasses eller annan så tycker jag bara att det är bra.
det finns dom som försöker få en att känna att man typ skulle vara sämre eller ha dålig smak för man gillar hans musik. men smaken är som baken och tur är väl det! kanske några borde acceptera det istället.

nu ska jag somna med winnerbäck på datorn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0