trötter

fattar inte varför man ska vakna innan klockan nio när man varit ute. det är alltid likadant för mej. men men. får sova i bilen ikväll när vi åker till jönköping.
kvällen igår var riktigt lyckad! hade supertrevligt både här innan och ute. jag linus o jens hoppade runt från morfars till gastons till bulls! kändes som alla inne på morfars var högskolestudenter. jag o jens slog vad om en kille vi såg att han bombis pluggade design. men det gjorde han inte. han Jobbade med design i halmstad och var egentligen inte härifrån. hehe!
hände värsta konstiga grejen när linus o jens o micke va på väg hit. dom ringde upp så jag kunde öppna dörren där nere så gjorde jag det o sen kommer dom inte. så jag sa till jesper som redan hade kommit att haha dom har säkert fastnat i hissen. o mycket riktigt så ringer linus precis efter det o säger att hissen står still. så vi går ut o kollar o där dom. o den satt verkligen fast. saken är den att hissen är helt knäpp o brukar ibland hoppa till o har stannat några gånger innan men man kan alltid hoppa till eller trycka på någon annan våning utifrån så funkar den igen. men jag sprang upp o ner o ingenting funkade. så jag fick ringa felanmälan o dom skulle skicka någon.. så vi står o väntar o efter typ en halvtimme så kommer det ner en gubbe från vinden(!) o jesper säger snällt oo är det du som är hissreparatören? o sen börjar han skrika o frågar vem som bor här. o jag svarar ju självklart ja de är jag. o då pekar han på mej o går mot mej o skriker hur jävla dyrt det kommer stå mej o att dom har förstört hissen. jag blev livrädd o försökte bara säga att den har fastnat innan o blabla men han fortsätter skriker o är riktigt otrevlig o hotfull men till slut går han upp igen o killarna kommer ut. så nu står hissen still här på första våningen. sjukt konstigt o sjukt otrevligt gubbejävel. ofta någon vill sitta fast i hissen så dom förstör den. ska bli kul när jag får en ursäkt från den idioten!

men nu får jag kila ner för nu kommer emmy o hämtar mej o vi ska åka till torup. o idag fyller jonatans lillebror år så grattis felix :) nu ska jag iväg o pussa på  min älskling o sen blir det bandy! :)
ha en bra dag!
tack för igår ni som var här! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0