veckans jobbigaste dag

idag kom vi överens om att tisdag är veckans jóbbigaste dag. måndagar är jobbiga, men brukar lyckligtvis gå ganska fort! men tisdagen däremot, det är då helgens roligheter gör sej påminda o tröttheten kommer. blä för sånt. o när onsdagen är över då är det bara full fart mot helgen!!!  o jagvill bara hem nu!! för hemma ligger min nya balklänning o väntar på mej! o mamma sa att den såg jättefin ut, o att den i alla fall inte såg för liten ut.! FJU! bättre att den e för stor så jag hellre kan sy in den lite :)
idag har annars varit en bra dag! somande nästan på jobbet men kom sen hem o vilade mej lite o sen har jag bara varit väldigt glad hela tiden. älskar sånt humör! :)
nästa vecka börjar jag på halvtid också, så då får jag två/tre dagar att bara sova! haha nästan alla fall!

ikväll har vi ätit "lyxmat" kycklingfilé med pommes o bea o min sjukt goda vitlöksaioli. mumma! så nu är jag mätt o god men finns alltid lite plats för lite glass ;)
ligger i min älsklings man united tröja nu. han har två, så han tvingade på mej en idag för dom spelar. det ger tur. hehe
tack vare allt bra med balklänning har nu en liten klump från min mage släppt så nu ska jag nog kunna somna gott.

hittade några bilder från julafton på datorn, o på min bandybabe o alla hans bröder :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0