LÄNGESEN!

fan va trist det är o leva utan internet! ska sova hos mamma ikväll så jag får stilla min längtan lite.
annars vill jag helst inte lämna lägenheten. I love it.
för första gången sen vi flyttade från huset har jag börjat känna mig som hemma. o det är nästan så man börjar gråta så härlig den känslan är. nu mera är hemma på sperlingsgatan.
gardinerna gjorde susen! lite mera mysigt och jag fick, håll i er, ROSA/LILA gardiner till sovrummet. efter mycket tjat så gav jonatan med sej. o fan va bra det blev :) o nu har vi fått ner sängen, köpt nytt stort täcke, så nu har vi både en bäddsoffa och stor soffa om någon vill sova över :)
nu är det mest jobb som gäller. tråkigt när det är fint väder, MEN till helgen är jag ledig och då blir det strand och after beach, Jonatans första!! helt sjukt, själv har man ju hängt där sen man va liten! hehe!
tråkig känsla att behöva bli besviken. men what the fuck. det finns så jävla mycket bättre!

saknar min bebis och min pojkvän. pussis
förresten, studenten va grym! längesen jag hade så roligt ute, jag o killarna rockade dansgolvet! :) o jonatan va snygg som attans! kommer bilder snart :) sen att man blir sjuk för man inte är rätt klädd är väl smällar man får ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0