trött

trött på inget trött på allt.
fast mina ögon vill bara gå ihop nu. är så sjukt trött. och börjar snart lipa när jag tänker på hur mycket jag ska jobba.
ska hem till lägenheten snart och ha en ensamkväll o kolla på greys. kollade på reprisen igår hos pappa och herregud så sorgligt. ville bara gråta ut ordentligt, men det gick inte så fick bara rinna tysta tårar. haha

har varit o storhandlat idag. kändes lite konstigt. första gången till mig själv.
måste köpa gardiner.....

är bara så in i helvete trött på vissa grejer. jag ger snart upp-
det är ju kul att vissa har så lätt att leka mellanstadie igen. för dom.

måste bara säga världens största tack till mina sjukt underbara grabs som gjorde min fredagskväll sjukt bra! och tack för den fina tavlan, stefan o björn o ni andra för den fantastiska stora orkidén! ni är bäst!!! och den brölande sången. där fick grannen så han teg!

och tjejer, snart blir det tjejmiddag, så tänkte om ni kunde börja tagga nu!?:)

om 1½ vecka blir det ingen sandlåda mer. lalala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0