baaakissöndag!

har aldrig haft såb bakisdänga som idag. jisses. kände att jag levde om man säger så. har inte gjort något vettigt alls idag. var alla fall ute o gick lite o fixade lite godis :) sen har jag legat i sängen precis hela tiden.
hade riktigt riktigt kul igår! o va så kul att steffe o micke var här!! :)
började dagen med att åka in o möta upp ajnur, fadde o fidde så kollade vi lite öppet hus på högskolan, sen mötte jag steffe o micke o fikade o kilade på stan lite. o spelade lite band hemma hos jonas. shit vad svårt det är med trummorna. hittade en supersöt klänning på once hos alleballe :)
sen var det förfest hos robin! mycket trevligt! sen blev det biltur in till stan och centrum, (ja det blev ju det ändå haha) . var något coverband på gyllene tider där o spelade. folk skrek o hoppade som galningar! o vi ville ju inte vara sämre! så jag börjar skrika o gapa o får kontakt med gitarristen o frågar om dom inte ska spela tylö sun. o han frågar om jag är från halmstad. JAJJAMEN! sen hade jag en billytröja i handen! ;) o den va jag stolt över. haha!!
blir jobb måndag o tisdag o sen HEM :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0