.

ibland kan jag vara lite ledsen o gå o tänka på saker o ting. fast jag håller det inom mig. inom mina murar. sen kommer det tillfällen, någonting händer, och allting blir för mycket. då knäcks jag. och då kan jag gråta i evigheter. idag var en sån dag. det fanns bara panik och inget slut. vid dom stunderna brukar jag alltid lyfta första bästa telefon och ringa min bästa vän. men nu befinner hon sej i thailand. klockan är snart två i thailand. ser det på min mobil. har min tid och jag har fridas tid. så varje gång jag gör nåt med mobilen ser jag hur mycket klockan är hos henne o då brukar jag tänka på vad hon kanske gör. men alla fall idag kunde jag inte det. så jag ringde till min underbara syster istället. och det var så skönt att få prata av sej o gråta. ibland är det skönt att rensa tårkanalerna.  fattar inte heller vad det är som gör att jag blivit så extremt känslig senaste tiden. kan det vara p-sprutan? tex började jag gråta när jag såg victoria o daniel på tv o sen kollade jag på samma intervju på internet o grät en gång till. knäppt jag vet.
nu har jag ätit min minicapricciosa och ska äta choklad. sen idag när jag jobbade så knäckte det till i ryggen så sen dess har jag haft en molande mycket irriterande smärta i svanken. aj. vin hjälper mot smärta så jag ska dricka lite vin. vilket förhoppningsvis gör att jag somnar fort och tidigt med. jonatan är på studentfest ikväll. och jag kan knappt somna själv, dessutom är det så jobbigt när man väl somnar o sen vaknar innan dom kommer så kan man inte somna om.


tack alexandra, du är bra!
saknar hemma.

Kommentarer
Postat av: olivia

go elin, you can do it lalall ;) haha.. ha i baktanke att jag ALLTID sover ensam, det är lite sorgligt haha.. puss på dig

2009-03-05 @ 22:45:47
URL: http://oliviajosefin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Elin alla tårar man inte gråter blir till is i hjärtat......å d vill man inte vara med om!

2009-03-05 @ 22:57:56
Postat av: Alexandra

hjärtat, du är bra :)

2009-03-06 @ 11:04:27
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag saknar dig!

2009-03-16 @ 17:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0