hatar att vara ensam

jahopp nu sitter man här igen o det suger.
har jobbat idag. gick helt okej. tog typ betalt av tio personer. helt sjukt segt. men såg alla fall magnus carlsson. haha!!

sitter o drömmer mej bort till sommaren, halmstad och förhoppningsvis en egen lägenhet. tror inte ni förstår hur sjukt mycket jag längtar tills jag o jonatan bor själva i en lägenhet. ska bli underbart!

funderar på om jag ska sätta mej i soffan istället. först duscha o sen laga lite mat. har ätit två mackor idag. har galet ont i huvudet :(

hoppas alla får en bättre lördag än mig! o roa er lite för mej.
får tänka på att min älskling var snäll o tog tåget tidigt imorse för att jag skulle slippa vara ensam igår också. och vilken mysig fredag det blev. bästa på länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0