jag vill ha helg!

nu är killarna o hämtar pizza. mums. är så hungrig så det finns inte. kanske kanske att jag till o med klipper en hel pizza idag!
vill bara ha helg nu! pappa har fått nycklarna till lägenheten o jag vill bara börja måla. o checka en extra gång så att soffan får plats där den ska vara! :) nog tjat om lägenhet! ;)
o nästa vecka är det äggaspelen också :) ska bli kul!
o jag längtar sååå mycket efter att få träffa min frida som jag inte träffat på evigheter! vi ska hitta på massa bus nästa vecka!
o ikväll är det final för äckellinda o hennes program. det är så sjukt dåligt, men jag bara måste se det. synd att ge henne tittarsiffror men men. Lyssna bara på skillnaden när hon pratar med hugo o dom andra. det är som hon pratar till en liten unge. kan inte ens förstå att man överväger att bli tillsammans med någon som är 16 år yngre. okej om man är äldre. men inte när han bara är nitton år och inte ens har levt hälften så mycket som hon har. och inte när hennes dotter är FYRA år yngre än honom. nej det blir bara pinsamt.

nej nu hungrar jag snart ihjäl, hit med pizzorna nu boys!!

Kommentarer
Postat av: vesna

Vilken fin och härlig blogg du har ... !!!

Kram.

2009-04-01 @ 20:23:21
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0