jönköping igen

nu är vi uppe i jönköping igen. åkte segetåget. men lättare när man är två.
har haft det riktigt bra hemma. hemma Är Bäst! i torsdags var vi på Bulls smygpremiär av uteservering. åt goood mat o sen ringde min älskling alexandra o frågade om jag ville följa med på modevisning på mårtensson o de ville jag absolut! riktigt trevligt o tack gumman !:)
helgen har varit kanon. förutom att dom tog bort en timme idag så vi sov nästan ingenting. det var taskigt.
har jobbat hemma torsdag o fredag and I love it! sommaren kommer bli bra tror jag :)
så efter jobbet i fredags kom min älskling o hämtade mig. o min älskling matilda! på lördagen fixade vi smoking till balen o sen spelade Jonatan match! dom förlorade tråkigt nog. men men,
kollade på fotbollen o drack vin i lördags o sen gick vi ut! o de va lite tungt o gå upp i morse minsann. men men. roliga saker lockade för idag har vi farit runt o letat soffa. och även beställt en soffa från MIO :) jag o jonatan har precis samma soffsmak o vi hittade den perfekta! synd bara att leveranstiden är så lång!
och i veckan får vi nycklarna till lägenheten o då ska det börja målas! ska bli superkul! :):)
ska bli helt underbart o få fixa o dona o inreda i sin Egen lägenhet! tjoho

nu ska jag o min älskling snart gosa ner oss i sängen. sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0