matlagning och ommöblering

har precis lagat klart vår bacongryta. bara pastan som ska koka klart. låg i sängen till halv ett idag o käkade godis, sen tänkte jag att det va en bra idé o gå upp. o sen har det varit full fart hela tiden. har varit på a6, handlat blivit vuxen o skaffat medmerakort. icakort nästa! var tvungen o köpa en vit skjorta med till mässan i helgen. hittade en superfin på mq. skönt o ha de fixat med! sen när jag kom hem kände jag för att fixa lite i mitt o jonatans sovrum. tog ut spelbordet som har tagit jättemycket plats och som jonatan använt som garderob o slängt Alla sina kläde på. o så tjatar han på mej. haha!! blev alla fall mkt bättre plats sen o sen kände jag för att möblera om lite. shit vad mycket damm som kan gömma sej bakom bokhyllor och sängar. jisses. flyttade typ allt i rummet och det blev skitbra!! mycket bättre än innan!! kanske ska satsa på något inom inredning. haha!

är supertrött nu, hur jag nu kan vara det efter att jag låg i sängen så länge idag. men kom inte hem förrän tjugo över tolv inatt eftersom jag o älskling var o såg män som hatar kvinnor på bio. supermys o den va superbra :)

nu är det tre jobbdagar på vanliga jobbet sen två på mässan o sen två till på vanliga o sen hem o packa ihop ALLT i lägenheten o flytta. kommer bli två tunga veckor framöver. men sånt e livet!

saknar min frida!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag sakanr ju min Elin! Middag med mannen nar vi kommer hem kanske? ;)

2009-03-04 @ 15:21:02
URL: http://fridajingblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0