spola tiden

jag vill bara spola fram tiden så att det blir lördag! imorgon ska bli en bra dag!
o det ska även bli strålande sol o upp till tio grader! lyssna bara på det frida o daniel ;)
steffe o micke kommer upp, vilket ska bli superkul! så först blir det lite strosande på högskolan o sen blir det lunch på jensens o sen blir det utgång :) o för en gångs skull så ska alle vara med från början o inte komma efter sitt jobb vid elva =)

jag är så sugen på ett glas vin nu, har snart ätit upp min chokladkaka. men den mättade inte min hunger. men vem orkar o ställa sej o laga mat när man är ensam! inte jag alla fall! sen är jag bara så sur på mej själv för att jag ska bry mej så mycket om alla andra. jag ska börja bry mej mer om mej själv nu. sluta tänka så jävla snällt. för det slutar bara med att jag ligger o gråter.

sitter o pratar med norgeguttarna, saknar dom. längtar till i sommar o allt kanske är som vanligt igen. fast då har vi alltid förfest fixad. i min lägenhet! :)

har annars jobbat hela veckan. o det känns. jag kan ju säga att mitt ogillande av duschväggar har börjat gå över i hat.
nästa vecka blir det bara jobb måndag tisdag o sen jobb hemma torsdag fredag.

nej funderar på att försöka sova snart
nattnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0