till halmstad

snart ska jag ta bussen in till tåget. ska nämligen åka hem idag. sen kommer min babe på fredag. bakade faktiskt scones imorse. eller ja, för typ en timme sen när jag o jonatan gick upp. så gott:)

Nu är man ledig från jobbet tills onsdag. o nu i helgen blir det flytt. o inatt ska jag o olivia sova hos pappi o sen ska hon bjuda mig på hotellbrunch imorgon! sötnos!

ja får väl börja packa nu. hatar verkligen o packa. får alltid med mej ett ton för mycket fast jag egentligen vill ha med mej mer. blä. sista gången i lägenheten denna helgen. känns lite konstigt, den är ju världens finaste men det kommer bli bra! Förhoppningsvis så hittar jag o älskling lägenhet snart!

ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0