10 utav 30

o så trött jag är. mina linser håller på att torka ut. Imorgon får jag sov lite längre. till nio. sen är det bara två jobbdagar kvar o sen är det heelg o jag e helt ledig! göttans.
Jonatan fick precis en idé att vi skulle åka till Ullared imorgon så kanske kanske de.

tänker fortfarande på min katt. som faktiskt ska bli min. vill vill vill.
snart är de desperate. o jag känner att det bara kommer meningslösa meningar från mitt huvud.

men idag när jag jobbade var det en liten tant som dog. satt bredvid henne vid sista andetaget. det kändes fridfullt. men nu har jag sett tre döda människor och jag känner mig övertygad om att det bara är skal. själen lämnar kroppen. hoppas man får en fridfull död. eller så stryker man med i nöfnöf. ingen spruta för min del. jag tänker inte bli förlamad.

ska nog borsta mina tänder nu. så är de gjort. o drömma om min mise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0