elin lite ledsen

idag skulle jag o Jonatan fått hem en ny liten familjemedlem. en liten kisemis. Vi var på kattfoten igår i över en timme och kollade på alla godingar. Bestämde oss för en liten tanig stackare som inte åt ordentligen. hon och jag klickade direkt. Var perfekt i o med att Jonatan inte hade jobb precis nu så någon kan vara hemma dom första dagarna så tösen blir trygg här hemma. Men när jag sitter i bilen på väg till moster Eva för att hämta kattlådan o kattburen o så, då ringer Jonatan o säger att dom ringt honom o han ska hoppa in och jobba igen.

Så jag ringde till kattfoten idag och sa som det var. o hennes bror var det någon som hade hämtat igår. min lilla snutta. får försöka hitta tiden som inte finns och hoppas hon finns kvar sen. hade till o med köpt kattmat.
ska dit i veckan o lämna maten o hälsa på henne.

nu är jonatan på bandymatch. sitter o kollar på fotbollsgalan. ullared är precis slut. va inte lika roligt idag som förra gången.

imorgon blir det jobb. har fått tre samtal idag om jobb. nu flyter det på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0