huuuuungrig!!

aaaaah sitter här och hungrar ihjäl! trodde jonatan skulle vara hemma typ nu, men icke! körde från varberg nu!
tycker ju om att kolla på bandy annars men nu är jag så hungrig och irriterad på den så önskar inte den fanns! och vem fan anordnar en bandymatch om ismaskinen inte funkar. idioter.
och VEM ringer på fredagkvällen och säger att det är match dagen därpå. Jo det vet ju alla vem det är. behöver inte nämna namn. sånt gör mig pissed off.
ska upp o jobba kl 7 imorgon. känns tungt som fan. ända till fyra också. på en avdelningen jag inte ens kan. men whatever pengar är pengar.

nej får väl ta o ställa mig i det äckliga köket o göra dom där jädrans köttbitarna. fan jag som vill ha mat nu!
bajs bajs bajs

hörs det att jag är hungrig??? gaaaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0