jävlar vad det blåser.

sitter i soffa nu och börjar nästan bli lite orolig att fönstrena ska gå sönder. helvete vad det blåser!!
var egentligen meningen att jag skulle jobba idag. men så blev det icke. så sitter o väntar på Addox nu o sen lite senare kommer Frida också!

har sträckläst min bok idag och nu äntligen är jag klar! var helt fast i den!
börjar känna mig lite täppt o ont i halsen. så hoppas verkligen inte svinis kommer på besök för i helgen blir det festligheter! synd att jag missar massa tjejmys bara!

fick ju en bild på den lilla katten igår.


någon som har ett bra namnförslag?


Kommentarer
Postat av: Sess

KISEN! Eller kanske något fyndigare, men för att inte tycka om katter tycker jag faktist denna krabaten var söt :-)

2009-11-19 @ 22:13:02
URL: http://sedjan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0