köttbullar, spaghetti, ost o tomater!

yammi det är min kvällsmat. är ju ensam ikväll eftersom boo jobbar. så nu står jag i köket, dansar, kollar på mina snygga moves i spegeln o lagat mat. jag är egentligen extremt bortskämd med hemmalagade köttbullar. men har fått lära mig det hårda nu. vem orkar stå en måndagkväll o rulla köttbullar? nej, jag brukar bara steka köttbullarna extra länge så dom nästan blir brända. då smakar dom bra :)

ska snart springa iväg till emmy o fredrik o kolla på Ullared som börjar idag!
tar nog cykeln även om det bara är en gata. denna gatan är inte att leka med... haha!
vem vet min psykogranne kanske får för sig att skrämma mig lite o förföljer mig. han sa faktiskt det till tomas. att slutar inte vi så ska han visa att han kan göra det jobbigt för oss. tror knappas på det iofs. han är en riktigt gammal krigsskadad gubbe. skulle vilja se han springa.
undrar vad han säger om att jag spelar hög musik just nu. KLOCKAN SJU EN MÅNDAG!!!
så när ni kommer på besök här. så klampa gärna lite extra i trappan. han uppskattar det :D

Ja idag har jag inte gjort mycket vettigt. jag har pratat med emmy en halvtimme o sen kom vi fram till att jag skulle möta upp henne o gå ut promenera lite. men jag e ju lite seg ibland så hon hann hit. vågade ju knappt öppna. kan ju vara soldaten... o han kanske har kvar en handgranat eller nåt. man vet aldrig.
vi gick alla fall till bibliotek efter bibliotek. först inne i stan o sen på högskolan. emmy skulle ha till sina studier o även jag hittade på böcker. en om brott o handlingar från styckmordet i halmstad o anna lind o andra. o då kom jag på att han som styckades i halmstads pappa skrivit en bok om det. o jajjemän den hade dom också!

nej nu är det dags att hälla av pastan! o akta er för pasta ångan så ni inte får en pastaansiktsmask som rachel ray säger.

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0