nyponsoppa.

jag har varit så seg idag. jobbade 8-10. sen stupade jag i säng när jag kom hem. gick upp vid tolv. blev även en prommis med Emmy! Hämtade ut mitt paket från La redoute. haha! jag öppnade paketen samtidigt som jag pratade med Jonatan. O alla som känner Jonatan vet att han äter Mycket mat. och där står jag o plockar upp dom minsta mattallrikarna jag sett. och assietterna får typ plats med en macka. nej ni kom till fel familj. haha!

har jobbat 18-21. har huvudet fullproppar med information!
tog ett jobbpass på söndag också! duktig jag är :) men imorgon är jag ledig så tänkte försöka vara vaken till baby kommer hem. men det kommer bli svårt. Fast Navy CIS börjar ju om en timme... :D
När jag o Emmy var inom Hemköp fick jag sånt jäkla sug efter nyponsoppa.
så nu har jag ätit nyponsoppa med glass. och det får jag alltid ont i magen av. men är man sugen så är man!

sov så gott små tussilagos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0