snuvis

min näsa kliar som attan! jobbigt.
hummerfesten i fredags var supermysig!! åt så jag trodde jag skulle spricka! på lördagen kom frida o hälsade på med addox. han o molly sprang runt som tokar! spårade lite med addox o sen tog vi en liten tur till Emmy o Hylte. vi körde nästan vilse, men hittade tillslut! Där mötte även Ludde oss :) han o Addox lekte i över en timme när vi var ute o gick. sen åkte vi tillbaka till halmstad o sen var vi bjuda på mat hos mammi o staffan! åt så jag nästan sprack igen! Staffan hade lagat inbakt lax som såg ut som en liten fisk. har bilder sen som måste ses! han hade även skurit morötter som stjärnor och fiskar!

Nu har jag o baby legat o dragit oss länge i sängen och nu ska vi åka ut till mamma o hämta lite grenar o sen ska vi åka till bästa Morris o sätta ett fint ljus. Ibland känns det inte som han verkligen är borta, utan fortfarande bor hos Eva o Tommy o Calle.. min lilla älskade nisse. tänker på dig varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0