trött hund trött elin

addox blev såååå glad idag när han upptäckte att det skulle bli en elin&addox dag! rumpan viftade som bara den!!
nu ligger han helt utslagen under soffbordet. o även jag e trött nu.. men snart ska vi promenera bort till pappa.

helgen bestod av massa jobb. på lördagen jobbade jag till två. sprang hem o bytte om o sen bar det iväg till Torup och dop för Jonatans lilla kusin Malin. vi hade lite innan haft våra aningar om att det även skulle bli bröllop. men säkra var vi ju inte.
men så sitter vi där samlade i kyrkan o vi ser ingen i familjen. Så när klockan slår två så börjar bröllopslåten spelas och in kommer brudparet!!!! Vi hade ju som sagt våra aningar men vissa blev rejält chockade. Och bölmajan som jag är fick nästan lite panik. det var inga små tårar som ville börja rinna utan jag kände hur jag fick en klump i halsen och ville liksom stoooorböla. fick hålla i mig lite.!
men det var verkligen riktigt fint och mysigt :) älskar överraskningar!!
Tyvärr hann jag inte med att äta något bröllopsjulbord utan fick åka in till stan för att jobba igen.

Igår vaknade jag tidigt och drog med mej min älskling upp så vi kunde storstäda lägenheten!
blev hur fint som helst o nu känns det mer mysigt och juligt :)
hann in till stan o julskyltningen i någon timme innan det var jobb för mej!

har äntligen en ledig dag idag, superskönt! men sen blir det jobb resten av veckan o på lördag hämtar vi ju den lilla kisen :) så blir nog en bra vecka ändå!!

nu får jag vila en timme innan det blir promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0