ensamt

oo vad det är ensamt i lägenheten. bara jag o min pälshalsduk. har så ont i nacken! har fått låna sån där smörja av frida också. men usch jag hatar o ha ont i nacken. minns inte ens sist jag hade det. stackars mig. haha

har haft addox hela dagen. o han har varit bästa hunden man kan ha! ja när man är valp finns det verkligen upp o ner dagar. hehe.vi var ute i grötvik med robin o micke o busade med robins hund ronja. mysigt


Nu väntar jag bara på att Jonatan ska komma hem. halv elva. ungefär två timmar kvar. fick helt plötsligt en enorm längtan.
jag vet att jag har sagt saker ikväll som jag inte har något med att göra. att jag inte ska lägga mig i. men det är så svårt.

When you feel so tired but you can't sleep
And I will try to fix you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0