för alexandra

Alexandra tycker jag skriver för lite. jag har ju tid att skriva, men om vadåÅ
så älskling det här är till dig. tss.
alleballe har åkt hem. vet att du älskar när jag kallar dig det :D
stod på perrongen o vinkade farväl. haha!
har haft en mysig dag med min underbara vän. vaknade vid nio, gick upp o hämtade laddaren till mobilen, väckte alle o vi la oss i soffan o kollade på tv o somnade igen. skööönt.
sen var vi en tripp på stan. :)
sen i lördagskväll har inte vårat internet (telenor mobilt bredband) eller någon mobil funkat. förutom tomas typ. har varit väldigt väldigt frustrerande!! har funkat när man kommit in till stan men inte här!
så gick in till telenor idag och yes, det var förmodligen någon mast det var fel på. sen kom vi hem o hallelujah nu funkar det!! har varit i en liten bubbla sen i lördagskväll.

hade trevligt i helgen, blev fest på pojkarna i lördags. va en riktig bakisdag igår. med fotboll o god mat!

dagens pinsammaste var när jag mötte Sabina i stan. Sabina fyller år idag, grattis till henne!!!
Alexandra har också en vän som fyller år idag så vi sa till varandra igårkväll att vi skulle skicka sms direkt när vi vaknade. vaknar och våra telefoner funkar fortfarande inte.. går in till stan. tänker när jag är hos frida att nu kan jag ju smsa/ringa. frida säger nåt så jag glömmer. sen ska jag o alexandra gå mot telenor o vem möter vi, jo Sabina. blev förvånad för jag var helt säker på att hon var i Lund så jag tänkte nog mest på det. När jag o Alle väl är hemma igen då slår det mej, att jag har träffat sabina utan att säga grattis. så fick bli på telefon istället. men gumman massa massa grattis!! kramen var egentligen en grattiskram :D

nej nu är min syster här och yeey hon har med sig B&J. mumsmumsmums!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är allt för go hjärtat <3

2009-10-26 @ 23:31:18
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0