hemma hos pappi.

Just nu sitter jag ihopkurad i pappa megasoffa o myser! jonatan o pappa kollar på fotboll så tänkte snart gå in o lägga mig i sängen o kolla på one tree hill! stackars mig som fick ge mig ut i blåsten innan och köpa pizza, men den satt fint :)
blev några glas rödvin igår efter torups sista match. satt ute i två timmar i regn och blåst. så de va man värd :)
idag har jag p emmy varit på söndagsutflykt. blev till wapnö och fest&bröllops mässa. o alla man pratade med trodde man planerade bröllop. haha. men de va mysigt. på vägen hem fick vi vända och byta väg efter att blivit stoppade av ett träd mitt i vägen. så ja jäklar va de blååååser! usch.
imorgon börjar babbsi sent så det blir en lång o skön sovmorgon, tillsammans! :)

nu blir det sängen och hundra filtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0