mys ikväll igen:)

blev en riktig mysvecka det här. ikväll kommer min mami och syster hit. så ska olly ta med sallader från jobbet. mums. så ska vi mysa o kolla på grey´s :D
idag har jag varit duktig, upp tidigt för då kom min älsklingsaddox. sen vid halv elva mötte vi upp emmy o ludde och hade parpromenad ;) var ute i över två timmar!! fick lite bra grejer gjorda också, hoppas!
sen har vi vilat lite jag o lillemannen. mysigt. Addox är verkligen den finaste hund jag någonsin sett tror jag, så sjukt fin är han:)
o inatt fick jag även sova själv men inte denna natten. så vid halv ett så kryper min älskling ner, sen har han bara en jobbedag kvar sen är det helg :D + att det är fotboll i helgen! första helgen på läääänge utan jonatans fotboll.

nu ska jag städa till lite o göra fint!
so looong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0