regn o grått..

fy vilket tråkigt väder. bättrar verkligen inte på mitt humör. har alla fall varit o tränat idag! plus till mig :)

gårkvällen hos malin var mysig! massa massa prat o mindre idoltittande! kul o se alla som man inte träffar så ofta!
ikväll kommer min älskling alexandra till halmstad! längtar! :)
blir förfest i pappas lägenhet eftersom han inte är hemma och vår granne inte tycker som svenskar och har någon form av psykist störning.

annars är jag så JÄVLA trött just nu på ord som uttalas men inte efterlevs. så jävla trött på det så jag spyr!
jag har inte mycket annat är ilska i mitt huvud just nu. så längtar tills min syster kommer hit!

ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0