sömnig

har varit hos pappa ikväll och kollat på fotboll. gött att göteborg vann. nu är det bara o hoppas att dom fortsätter vinna resten. för jag hatar verkligen aik. usch. bra att halmstadpågarna tog poäng med. :) blev en liten tripp inom emmy o fredrik på hemvägen. fem minuter blev visst över en timme!
har varit duktig idag och varit o tränat! guuud vad skönt det är efteråt! haha!
imorgon blir det träning igen, och resten av veckan, får passa på!

helgen var mysig o rolig! i fredags var adamo här o vi (jag) lagade goood mat o kollade på idol o åt min berömda kladdkaka! på lördagen var jag o hälsade på hos lilla mormor. mys!
på kvällen kom adamo johannes o daniel hit o förfestade. jag va med killarna o mötte upp tjejerna sen som hade haft lagfest. Äntligen på läääänge fick jag sjunga singstar!!! kvällen innehöll minst sagt allt o lite till, vi träffade till o med en islänning! o han hade långt hår och såg precis ut som en islänning! haha!
nu regnar det o jag ska hämta min älskling klockan halv ett.
förresten såg på roast på berns o cecilia frode var med. VARFÖR ställer man upp när man inte drar ett enda skämt. usch. fyfan vad hon verkar knäpp

nattis, nu ska jag kolla på ensam mamma söker. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0