stackars huvud.

jag vaknade i princip med huvudvärk idag. jobbigt.
hade tänkt o träna. sen tänkte jag nej jag skiter i det. och sen får jag ett sms från Emmy, Hej träningsfreak!
o ja jag måste träna. hehe :) gött o ha någon som peppar!! men idag blir det nog mer kondition om jag hittar mina träningskläder i vår dumma stora hög i garderoben.
får hoppas huvudvärken försvinner när jag rör på mig lite :) Ikväll blir det bara idolmys o god mat. mums!

haha kollar på förlossningskliniken nu. dom har ju hela sina big familys med i förlossningssalen! haha! hela släkten står o tittar på när hon visar hela härligheten o svettas o trycker på.! haha! dags att bege sig mot Emmy! ett två heja heja! skyndar vi oss så hinner jag se little people big world på tv:n! haha!

pusssis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0