träningsvärk!

guuuud vad jag har ont i kroppen. lär väl vara som en vandrande pinne imorgon!
var och simmade på nautilus idag med min kära syster. nästan 50 minuter, fram och tillbaka! det känns ja!
så har varit en bra start på veckan, igår långpromenad idag simning, imorgon långpromenad(er) torsdag springa med pappa.
ikväll har olly o alla andra treor sin första studentfest. jag kunde inte vara med på vår första, skulle operera foten dagen efter. men vissa andra kom ju inte så långt dom heller ;) frida??;)
men sen var jag såklart på alla. och fyfan vad roliga fester! även om dom första bestod av massa tumult. tyvärr blir det ju så när människor inte kan acceptera sanningen. men lite intriger kan ju vara smaskigt. haha! särskilt när man vinner :D
dom har P-tema ikväll. det hade vi med. jag o frida gjorde oss i ordning hemma hos mej. i mitt gamla lovely room. jag var polkagris och frida va parkbänksvärmare?? hahaha!


jajjamen! men nu ska jag ta med mig kladdkakan, glassen och bege mej två trappuppgångar bort till daniel o friiiida! o lille addoxälsklingen också :)
olly, ge gärnet ikväll!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0