what if

ligger i sängen nu. hemkommen från mami, god thaimat o efterrätt! man känner sig liksom liten igen när man är hemma o bli ompysslad.
har tränat idag., jag emmy o jonatan. vi sprang o sprang o lyfte o lyfte. imorgon blir det ingen träning förutom promenad. addox kommer hit o håller mig sällskap hela dagen :)
var helt slut idag. kroppens krafter bara försvann så jag sov några timmar o självklart är jag inte så trött nu. typiskt. får väl kolla på ncis. haha
ser galet mycket fram emot helgen. på fredag blir det idolmys med tjejerna och på lördag kommer alexandra hit! saknar henne!! o förhoppningsvis stannar hon några dagar hos mig också :)

o nu hittade jag en låt på spotify som jag letat efter. bra avslut på kvällen. nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0