bad day

idag har varit den värsta dagen det här året frånsett när min älskade nisse somnade.
jar har varit så sjukt deppig och gråtit, och minns inte ens sist jag gjorde det.
känns bara som det mesta gått emot mig. typ hela världen.
nu är jag lite mer lugn så nu är det bara halva världen.
jag måste ju få a-kassa nu så idag begav jag mig till arbetsförmedlingen. där träffade jag looooosers.
alltså det finns normala MEn de flesta var typ 20-25 killar som är lata, bor hemma och bara spelar data typ- eller såna med konstig hårfärg. blä. så måste man gå på en informationsträff där man får SIMPEL information, typ gjord för dom som inte kan läsa själva. så jag var lite deppig eller ganska mycket. låg i sängen heeela dagen. städade lite nu är jag hos pappa o ska snart gå ner o köpa en macflurry. med smarties och såååås! mums!

kanske åker en tripp till micke innan min man kommer hem. ska kramas mycket med han!
o sen vann underbara sötnosen addox en modelltävling ;) klart han är sötast o snyggast! grattis frida ;)
dom va o hälsade på igår. det är galet så mycket vildingen har växt! tror han känner igen mig också :D
nej nu tänker jag hålla alla tummar som går och vara på lite bättre humör!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej gumman! Ringer dig snart. Tänkte höra om du vill åka på en hundig weekend med mig om ett tag. Med MASSA mys!!!

2009-09-04 @ 12:10:30
URL: http://addox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0