fjärilar.

just nu. precis just nu, mår jag så bra man kan må. om jag lever just nu. i precis det här ögonblicket.
jag har precis tryckt i mig glass och kladdkaka, jag lyssnar på bra musik från spotify, o bredvid mig i världens bästa och skönaste soffa ligger det bästa som finns. Min Jonatan.

så har ännu en dag gått. fick mig en runda på stan, lite fikamys med min syster, inspekterat pappas nya lägenhet. den ligger i höjd med örjans vall fast på andra sidan nissan, och den var verkligen superfin! fast den kan knappast kallas lägenhet kändes inte alls som en. sen kom mina underbara, frida och addox o så åkte vi upp på berget o busade o promenerade. jag hatar mörkret så där gick vi o det blev mörkare och mörkare men hade ju min superwoman med mig :) o addox såklart, han skulle nog skydda oss, så som han vill attackera alla joggare. haha.
men nu är det 3 kilometers löpning minst 1 gång i veckan. frida jag varnar dig, kan du första hjälpen?;)

jag har världens bästa folk runt mig. och jag har verkligen universums bästa bästa vän.
o lars winnerbäck. mums i mina öron.
jag minns när jag var yngre, jag bodde på mitt älskade örlogsvägen, jag hade kvar mitt älskade underbara rum och jag stängde in mig, satte i skivan i cd-spelaren, la mig på sängen och lyssnade, lyssnade ända till sista tonen. det är precis de jag ska göra imorgon. underbara toner.

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0