höst

oj var visst två veckor sedan jag skrev här. idag lyser solen så jag tog bara på mej en go kofta o cyklade in till stan, men de va visst lite kallt.
och gissa vad jag gjorde i stan. något jag o jonatan borde gjort för ett tag sen! Jag fixade internet :) så nu sitter jag för första gången och skriver i vår lilla lya. känns bra:)
har inte gjort allt för mycket idag, som alla andra dagar!
men snart kommer min syster, jag har köpt kladdkaka, och halv sex ska vi iväg o kolla på pappas nya lägenhet. och så som han har besktrivit den så har jag väldigt höga förväntningar! sen blir det en prommis med mina favoriter frida o Addox på berget, så kan vi hälsa på min älsklingsmorris också :)
helgen var riktigt bra, i fredags tog jag o jonatan en tripp till IKEA, jeeesus vad vi skrattade mycket den dagen! blev alla fall en snygg tv-bänk och en grön matta. oo de blev så bra!
när vi väl kom hem och skulle montera ihop tv-b'nken så hade dom sjääälvklart glömt bruksanvisningen. efter ¨några försök gav vi upp och ringde snickarefredrik. o tur var väl det för sen var vi helt plötsligt bjudna på mat hos emmy o fredrik. mys!
lördagen kom o på e.m/kvällen så kom äntligen det jag väntaat på länge. vi hjälpa daniel (o lite frida) att flytta in i samma hus som oss, men två trappuppgångar bort! och eftersom adam, stoffe o tomas var här fick vi lite extra hjälp ;)
i söndags hade torup sin sista hemmamatch. och som (nästan) alla andra matcher denna säsongen vann dom och jonatan gjorde hattrick o blev matchens lirare! tjoooho
igår var jag på nordeakväll med emmy o  jonatans mamma mormor o moster, jean pierre barda var där o stylade. :)
har ju inte direkt något för mej någongång så nu ser jag bara fram emot helgen när jonatan har sin sista match o sen blir det party och fira! kommer bli tomt utan fotbollen sen!
dags o ta fram kladdkakan? yepyep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0