mysdag

sitter hos pappa nu. har kollat på fotbollen, fy vad sjukt dåligt o hemskt att se.
addox åkte hem innan fotbollen sen åt vi kebabrulle :) mums!
nu är jag riktigt trött, inte sovit bra inatt. så ska snart ta min rosa/lila cykel o bege mig hemåt. alldeles ensamt. min älskling ska sova i torup inatt. han slutar nämligen halv tolv. men imorgonnatt kommer han hem :):)
saknar min maaaaan. det är jobbigt att sova ensam när man sovit två så länge. fast det går mkt bättre nu än i jönköping. men där fanns de ju spöken. är helt övertygad om det. i vår lägenhet här är det lugnt. jättelugnt o jag kan somna gott. fast det skulle ju vara ännu bättre om man hade en varm kropp bredvid sig!
nej nu ska jag cykla hem o slå alleballe en pling samtidigt.
hade sååå kul i helgen! jönköping var brabra faktiskt. o de va kul o träffa steffe! :)
frågan ikväll är bara hur jag ska klara av att se både idol och bachelorette när det går samma tid. zapzap!
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

du är underbar, älskar dig min vän!

2009-09-10 @ 22:06:53
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0