påsken är över!

oo har haft en helt underbart slapp o skön ledighet!
pluggat väldigt lite, inte jobbat någonting o tagit det lugnt i massor!
i torsdags var det premiär på bulls, även om vädret inte va de bästa så va maten o vinet gott =)
blev en liten tripp till kim där det var förfest :)
På fredagen styrde vi kosan på hylte o äggaspelen. jonatan o dom åkte tyvärr ut i gruppspelet, o efter fleera timmars tittande gav jag upp o åkte hem o myste o åt god mat hos mammi!
lördagen ja vad gjorde vi då. joo jag träffade ju frida som varit i usa =) o hon hade köpt mina fina rosa converse o smink! underbart :)
På kvällen blev det återigen hylte o festa :) va faktiskt kul! O så fick jag o jonatan sova hos söta Evelina på natten :) alltså en lyckad helg! Igår var det bara slappslappslapp o enorm ångest inför skolan.

måste bara berätta en kul liten grej. Jonatan köpte en Iphone för över 3½ veckor sen o han har väntat o ringt till mig varje dag o frågat om den kommit, för den fanns inte på lager o skulle komma inom 1-3veckor.
o jag kände på mig att den skulle komma idag, o jag hade rätt! men då kunde man bara hämta ut den mellan 10-18 o då jobbar ju han, MEN så kom jag på att om jag hittade hans pass så kunde jag hämta ut det o efter lite rotande bland alla smålådor så hittade jag det :)
Gissa om han kommer bli glad när han kommer hem :) hihi
nu blir det pizzarester från igår, mums!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Snygg header du har! :)

2010-04-09 @ 11:31:45
URL: http://jesshicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0