vår :)

Guuuud jag blir som en ny människa när det är fint väder ute!! och när jag inte tänker på skolan då, för det är nog enda grejen just nu som drar ner mig :( men men om två månader har jag sommarlov!
Idag har min lilla Tyson kastrerats och fått en vaccinspruta. va jättejobbigt o se när han sövdes, tänkte bara på Morris.. vår lilla ängel!
Men kunde hämta honom efter bara en timme o sen sov han väl en timme till o sen försökte han sig på att gå, men det var mer en fyllegång ;). stackaren har fortfarande lite ont  drar sig undan lite. han undrar väl vad han har varit med om, stackaren. o vi har ju tyckt att Tyson är ganska liten, men han var tydligen stor för sin ålder, 3,8 kilo väger han :)

Helgen var riktigt bra, i fredags var Adam o Evelina här :) i lördags hade jonatan träning i torup så jag passade på att hänga med o ta mig en löprunda. första gången jag sprang ute på evigheter men det gick förvånansvärt bra. fattar inte vad jag har fått mina krafter ifrån!! på kvällen åt jag o jonatan på harrys med killarna o Stina :) sen fortsatte förfesten här hos oss o sen blev det en runda på stan innan vi slockande gott i sängen!

I söndags var det premiär för oss på örjan för säsongen. en riktigt riktigt dålig match. sen på kvällen så var min underbara alexandra och robin här o fikade :) varför ska man bo så långt ifrån varandra?

Idag har jag ju som sagt varit ledig o nu ikväll va jag o bästa syster ute på en löprunda!! dock hittade vi inte riktigt rätt men blev en runda alla fall :) nu ska vi äta tacos!

Solsolsol, blir som en annan människa när det blir fint väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0