13, snart 14!

Har precis ätit en underbart god middag med min älskling! Melodifestivalen är på, fast jag längtar tills skidorna börjar :) Tyson ligger på Jonatan bröst o myser. mina gullisar. Igår var det middag på Harrys, mycket god mat o mysigt, sen bar det vidare till Louise där fyra goa tjejer befann sig! blev några glas vin, kanske ett för mycket men TACK Louise :) så var det upp klockan sju imorse o dags för jobb men gick förvånansvärt bra! Sen åkte jag till torup o kollade på bandy o dom säkrade seriesegern så nu lägger vi bandyn för den här säsongen o ser fram emot fotbollen som börjar imorgon med första träningsmatchen! :)
jag älskar att kolla på typ alla sporter, men fotboll när jonatan spelar är alltid lite extra o den här säsongen ska bli riktigt spännande, o sen spelar dom mot ullared så jag ska ta en tripp in till gekås :)
O Imorgon får vi ju faktiskt inte glömma att min älskling fyller 20! Äntligen!!
så alla hjärtans dag kommer lite i skymundan men det gör mig ingenting :) har redan fått mitt godis!

nu ska jag lägga mig bredvid mina killar
o idag blev jag lite extra glad för fick veta att världens bästa kim flyttar hem om en månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0