det står mig upp i halsen.

Har en sjuk jävla störd luddig uppsats som ska vara klar tills på måndag. och jag fattar ungefär noll och vet inte ens hur jag ska börja. vill ju inte gärna sitta hela helgen så vill ha klart den i veckan men det kan jag nog glömma. har en till uppgift tills imorgon som jag skiter fullständigt i nu, det får gå som det går.
plus att jag spyr på att sitta hemma här ensam varenda jävla kväll känns det som.
så om det är något som har lust att spränga lite bandyplaner i luften så hjälper jag gärna till!!


ironi ironi

tycker synd om min underbara lilla Tyson som försöker kela o få uppmärksamhet medan jag bara blir ännu mer o ledsen. skulle faktiskt inte bli speciellt ledsen om han råkade kissa på en kursbok. mer skratta o må lite bättre!
nu ska vi äta pasta carbonara. ja VI, för när inte jonatan e hemma så får minsann tyson lite mat han me!

nu la han sig precis över min anteckningsbok. mitt lilla hjärta, han förstår nog mer än vad man tror.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa på gumman! Jag ringer dig efter röntgen!

2010-02-09 @ 11:23:09
URL: http://addox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0