lite sol :)

härligt att solen tittade fram idag! Är gaalet trött på snön nu som alla andra.
som tur var så sov jag i lund i tisdags, var meningen att jag skulle träffa min kusin, men hennes tåg var väldigt försenat så blev kladdkaka, glass o bär o självklart paradis hotelfinalen hos sabina istället :) myspys!
skolan går bra och man saknar ju inte precis något o göra. har ännu inte kommit in i att det alltid finns något att göra. så skönt det var när man kom hem från jobbet och bara kunde ta de lugnt!

imorgon är jag ledig :) så nu är det långhelg, så får vi se vad som händer i helgen.
känns inte som man får reda på så mycket längre..... :(
jag bor faktiskt fortfarande i halmstad, känns som vissa glömt det :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0