middagsmys

ska snart sätta in kladdkakan i ugnen! mums mums
o kanske klä på mig också. men Tyson ligger i mitt knä nu o vill ju inte lämna honom. vi har kommit in i samma andning. hahaha
har suttit o kollat på Tiger Woods "förlåttal". alltså shit. han får mig att tycka synd om honom. hur kan han få det. undra hur många timmars slit och hur många människor som skrivit hans tal krävt. Han får mig att tycka synd om någon som varit otrogen. Otrohet är det absolut värsta jag vet. Gör man det är man inget annat är dum i huvudet. punkt. Han är ju egentligen verkligen inte värd Elin. Hon är värd något sjukt mycket bättre än en man som springer runt o ligger med varenda tjej som har ett hål mellan benen. jag blev både upprörd och ledsen över ett jävla tal från någon dum golfstjärna. haha! men stackars stackars elin o få allting offentligt ovh veta att folk sitter o tycker hon är dum som stannar kvar. nej fy fan.

nu blir dte snart middag hos emmy o fredrik! myyyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0