sommarsommarsommar

idag har inte varit en bra dag. har inte mått bra alls. vaknade o kunde inte röra nacken och under dagen har det även gått upp i huvudet. har sovit hela dagen känns det som och haft värmekudden på hela tiden.
känns jobbigt att vara så sjukt trött hela hela tiden. orkar inte ha ögonen öppna.. :(
o sen sitter jag här o har ångest för jag borde pluggat mer. o så saknar jag mitt jobb o tiden när man bara jobbade. man kom hem o så sov man o kollade på tv, gick på stan o man hade liksom lite mer ett liv. och när man var ledig kunde man bara ta dagen som den kom o göra vad man kände för.
imorgon ska jag alla fall sova hos Lina! mys :)
börjar blir depsperat efter värme nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0