hos lina :)

Är hos Lina i Lund nu! Ska på praktik imorgon i Malmö. gissa var!?

Jajjamen, jag som typ nästan aldrig varit i malmö ska till rosengård, till en vårdcentral som bara tar emot kvinnliga studenter. redan där börjar mina fördomar flöööda. eller ja lite innan kanske. haha

Nej, vår handledare sa att vi skulle komma dit med öppet sinne. jotack ska försöka! Ska faktiskt bli intressant!

men det går inget tåg som gör att jag är i malmö så tidigt så ska sova hos underbara lina :) så nu är hon och tränat och jag ska snart sätta igång med maten! blir pasta carbonara, min specialité :)

o min syster fick tillbaka massor på sin skatt o jag har en känsla av att jag kommer får betala tillbaka, så hoppas min man får tillbaka så vi kan hitta på något mys ;)

matdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0