måndag igen

skillnaden mot alla andra veckor är att denna veckan är jag helt fri från lund. självstudier!
Känns skönt o bara vara hemma o ska plugga idag och imorgon o sen ska jag vara ledig!!
I fredags hade jag o Jonatan myskväll o tog bara det lugnt, i lördags var vi i båstad o kollade på olivias balklänning som hon syr upp. kommer blir perfekt :) sen följde jag med mina goa killar på förfest o sen blev det utgång! i söndags var det dags för kalas för två av jonatans kusiner, med massa goda tårtor :) Men före det var jag emmy o fredrik o kollade på emmys brors kattungar! ooo det kliade i fingrarna på mig o dom e såååå söta!
men det räcker med Tyson :)

han ligger och smyger på mina fingrar nu bakom datorn.
Nu kommer snart Emmy o hit o hämtar upp mig så ska vi ta en promenad. skönt!
ska försöka gå o träna också, om min kropp orkar :(
imorgon blir det ett besök hos sjukgymnasten också så kanske jag får ordning på min nacke :)

Annars ser jag mest fram mot helgen o lite mer party o innebandy :)

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0