träning!

Jahopp jag har börjat träna! Känns underbart! Fixade kort på Nautilus i fredags o körde väl lite för hårt lite för fort. Hängde med Olivia o Julia på power och sen var hela min helg stel. haha! fick masa mig dit idag med Jonatan som också fixat kort nu! så nu blir det mycket träning :)
Dock har jag fortfarande problem med min nacke som jag haft i typ två veckor nu och det är jobbigtjobbigt.

Är helt slut idag, hann knappt sätta mig på tåget innan ögonen inte orkade vara uppe längre. båda resorna! känns som hela dagen förstörs när det blir så!

Annars vill jag tacka bästa Emmy för en mysig och rolig lördagskväll!
och sen har jag kommit på att jag saknar min tjejer i Jönköping som jag brukar umgås mycket med och nu ser jag dom alldeles för sällan. Ajnur har jag inte sett sen i somras och det är katastrof.
Saknar er!!!!

idag ska jag o jonatan lägga oss tidigt i sängen o gissa vad, självklart ska vi kolla på Svenska Hollywoodfruar!!
Jag har längtat! ;)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

baby, saknar dig jätte mycket också : ( <3

2010-03-09 @ 23:02:35
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0