sönderstressad

usch o fy. har nog aldrig varit så här stressad i hela mitt liv. Kan inte göra någonting utan att tänka på skolan. Allting snurrar i huvudet o det är artros hit o muskler dit. drömde om min muntliga examination inatt. Att jag fick blackout o inte kunde svara på någonting. Jag vet att jag kan det mesta, MEN vetskapen att en annan elev och en lärare bara väntar på at jag ska svara gör att jag flippar ut. Sen att den andra eleven är dansk, gör ju inte saken bättre, jag som e sämst på danska. Sen har vi en tenta på gud vet vad. flumflum.
På torsdag kommer jag må så sjukt bra. då börjar mitt tre månader långa SOMMARLOV :)
plus att jag ska ut med linafis på kvällen. mumsmumsmums

Idag har jag pluggat o störts av datorn ibland. Har även gjort slingpr i håret så nu är jag sommarflickan igen :)
Hade några ärenden på stan o träffade min underbara moster Eva. Vad skönt det är att ventilera ibland och vad skönt att jag har tre så sjukt bra mostrar :) som vet så mycket mer än alla andra och som är guld värda att prata med!

Nu kommer snart min älskling hem från jobbet, ska bli kul o se vad smaskens han har med sig hem idag!
Var ju min födelsedag igår, fick två superfina tröjor av min gubbe. Han e bra på sånt han! bättre än på o städa ;) min moneyman
o mammi o staffan o nina var här igår o åt, myspys!

Nej, nu kör jag sista rycket plugg innan det blir grill hos pappi ikväll!
tror dock inte att Ty vill att jag ska plugga mer, han har lagt sig över alla papper :)
So looooong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0